dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Andra veckan avklarad!

Gokvällen!

Idag har jag inte jobbat lika länge, slutade vid tre:) Idag var vi två fröknar som gick till skolans skolgård och lekte med fem barn:) Det innebar träning för mig för det finns en gungbräda som både snurrar runt och går upp och ned, lite svårt att förklara men det blir lite jobbigt att putta på i värmen:P Ibland var det bara ett barn som ville gung och då fick jag sätta mig på andra sidan men jag hamnade ju bara nere vid marken så jag fick trycka upp mig själv samtidigt som jag skulle trycka åt sidan med benen för att snurra runt och det var ganska jobbigt:P
 
 
 
Ni får en ganska bra bild jag hittade på google så ni fattar:P När jag kom hem blev jag jätteförkyld så nu har snytpåsen kommit fram igen, hade ju en förkylning för en månad sen vid midsommar och nu är den tillbaka:/ Slappat lite och druckit mycket vatten så att jag blir frisk:) Men nu ska jag sova så vi ses!
 

Kommentera här: