dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tanka bilen!

Tjennixen!

Att tanka en bil är inte så lätt som man tror ibland:P Jag har varit sugen på Ben & Jerry's jättelänge nu så jag tyckte det var dags att köpa det:P Kollade på ICA igår här hemma men idag åkte jag till stan istället, inte så miljövänligt för att bara köpa glass men är man sugen så är man:P Fick låna pappas bil istället för mammas som jag brukar och ja åkte iväg som vanligt och upptäcker efter en bit att det var väldigt lite bensin:/ Hoppas under resans gång att jag kommer klara det utan att tanka men så var det inte, efter en bit, inte ens halvvägs till stan började lampan lysa...
 
 
Jag visste att jag skulle klara mig till stan så jag visste att jag var tvungen att tanka men en sak jag inte visste var vilken sort bilen ska ha:P Har säkert frågat det någon annan gång men varje gång jag har tankat och jag tankat på samma station och med samma pump så jag vet att jag inte tar fel:P Men jag kände att jag var tvungen att ringa mamma och fråga för fel vore inte så roligt om det blev:P Nu kommer jag ihåg vilken bensin jag ska ha, tur det:P Men av någon konstig anledning råkar jag alltid glömma att stänga tanklocket, första gången åkte jag iväg men kom på det efter två meter:P De andra gångerna har jag bara hunnit sätta mig i bilen innan jag kommer ihåg det och så var det nu också, jag lär väl komma ihåg det om några gånger:P Det tar ju ett tag att komma ihåg saker:P
 
 
När jag hade tankat och parkerat vid ICA i stan skulle man börja leta efter Phish Food för det är det enda jag tycker är gott och dagen blev lyckad för jag hittade den:D Den åkte ner i magen rätt fort om jag ska vara helt ärlig:P Har inte gjort något vettigt idag, suttit och tittat på serier på datorn:P En vettig sak jag har gjort är i alla fall omorganiserat i mitt badrumsskåp och låda:) Köpte ju massa saker i London som skulle till badrummet men jag har inte orkat flytta sakerna från skrivbordet förrän idag:P Jag är mycket nöjd med mitt jobb:) Vi ses imorn, ha det gött!

Kommentera här: