dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Söndag, måndag, tisdag, allt i ett!

Hejhej!
 
Nu tar vi resten av dagarna då:P Vi börjar med söndag:) Jag kom hem vid ett-tiden och då duschade jag och åt mat:) Sen skulle jag titta på TV men det gick inget vidare, somnade bara:P Sov nog fyra timmar innan mamma sa att jag borde gå och lägga mig så halv åtta gick jag och la mig:P Ställde klockan på halv nio, morgonen dagen där på:P Sov alltså i tretton timmar:D Det var ändå jobbigt att gå upp ur sängen, men men:P I skolan hände inget speciellt, svenska, NkB och miljökunskap:) Terminstart på scouterna och det blev bland annat popcorn och bildspelsvisning under det gångna året:)
 
 
Då har vi bara idag kvar:P Började åtta med mikrobiologi och genetik fast läraren var sjuk så vi hade ingen lektion:P Blev lite sura när vi hade gått upp jättetidigt för vi trodde läraren först hade glömt av att vi skulle böjra ha denna lekionen:P Massor med läsa på miljhistorian, somnade nästan;) Är ju fortfarande jättetrött:P Efter maten var det svenska, mikrobiologi och genetik igen och till sist matte:) Det var bara jag och Vivian från klassen för Maja och Monica är sjuka, men det gick ju bra ändå:) Innan vi åkte dit pratade vi om olika händelser som är ganska roligt:P Efter skolan var det orketer igen och då fick vi nya noter, gamla godingar för mig som har spelat ett tag:P Lektion efteråt också och då spelade vi i mina nya böcker:) Här hemma har jag tagit tag i mina köp och delat med mig av allt som har med London att göra:) Hoppas ni orkar läsa och nu längtar jag verkligen efter sängen för jag orkar inte hålla ögonen öppna längre:P Dröm sött:)

Kommentera här: