dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Samma rubrik som igår!

Hejsan!

Åkte bil idag till skolan, brukar inte göra det på onsdagar:P Har projektarbetstid varje onsdag förmiddag och jag jobbar på med mitt:) Letar fakta om olika blommor nu:) När det var fika hämtade jag mina kladdkakor som jag bakade igår och klassen är ju helt underbar:) De applåderar och tackar för den goda kladdkakan jättemycket:) Blir ju så glad av att de finns:) Idag skrev Victor i klassloggen på FB:) Efter maten hade vi NkB och sen slutade jag:) Skjutsade hem Husse för han klagade så om att gå hem så jag tänkte vara snäll att skjutsa nu när det ligger på väg hem så det blev ju ingen omväg direkt:)
 
 
När jag kom hem råkade jag somna och som tur var sov jag bara en timme så jag hann äta innan jag skulle träna:) Vore ju lite tragiskt om jag sov istället för att träna:P På PT-träningen körde vi en ny grej, armcykling som verkligen var en annorlunda maskin:P Sen har det inte hänt så mycket, tänker lite på studenten och klassen efter denna dag och kommer säkert ordna en klassåterträff om många år framöver:) Vi ses imorn så ha det gött!

Kommentera här: