dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nu börjar det närma sig mot LONDON!

Tjenna!

Idag har jag haft två lektioner och slutade 11:30:D Först webbdesign och sen miljökunskap:) Är snart färdig med webbdesignsinlämningen:) Fast jag stannade kvar i skolan lite längre, vad ska man göra hemma liksom:P Några i klassen har suttit och chillat i studie, jag gjorde ett armband till Husse av presentsnöre:P Blev rätt snyggt faktiskt:P Vi har skrivit ut våra boardingkort till London idag:D Nu börjar det närma sig, om exakt en vecka sitter jag nog på flyget:D Kommer bil superbra ju! Men innan det är det ju crazy friday:)
 
 
 
Efter skolan gick jag till banken och växla pengar, man måste ju ha pund i London:P Jag gick hela vägen hem för nästa buss skulle gå om 25 minuter och då orkade jag inte vänta så jag gick och kom hem precis tre-två minuter innan bussen gick:P Tog alltså kortare tid att gå:P Lite kallt blev det dock, minusgrader nu och i stan snöade det till och med:/ Man blir ju lite less på denna kyla, men men... På posten fick jag ett litet paket, ett bankID och skumt nog har jag inte beställt detta men jag skulle så det är bara att tacka och ta emot:) Nu blir det andra saker, hej svejs!

Kommentera här: