dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ninjan Rebecca Jonsson!

Helloj!

Började tidigt idag också och fick låna bilen även idag:D Det var bara för att jag skulle klippa mig idag:) Ska ha bilen imorn också, brukar inte vara att jag får den hela veckan:P Kom på att jag ska ha den halva lördagen också:P Började i alla fall med webbdesign och gjorde ett formulär, en liten undersökning:) Det handlade om musik:D Dock blev den inte klar fast vi skulle bara labba så det kanske inte behövdes:) Efteråt var det miljökunskap och min grupp jobbade på om Kött:P Börjat bli kallad för ninjan Rebecca Jonsson nu för tiden om nu undrar över rubriken:P
 

Efter skolan var jag och klippte mig:D Färg i håret blev det också:D Min frisör lägger på många färger så att håret ska bli livat och jag är lika nöjd som vanligt:D Brukar ju ta ca 2,5 h så det är gött att bara relaxa där i stolen:) Får varm choklad och en after aight-bit som jag kan mumsa på när färgen sitter i:) Sitter och läser "dam"-tidningar också och den enda gången jag gör det är nog faktiskt hos frisören:P Räknat matte och spelat cello har jag gjort när jag kom hem:) Har även lämnat in svenskan också, CV och ett personligt brev:) Har bara två kvar tills söndag fast egentligen bara ett eftersom samma ska skickas in till två olika lärare i två olika ämnen:P Men nu ska jag sova och drömma mig bort till Lördag;)

Kommentera här: