dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Min klass är verkligen underbar!

Heeeej!

Idag har jag börjat tidigt och på morgonen hade jag mikrobiologi och genetik och efter den, miljöhistoria:) Då såg vi en film bland annat och Arne Weise var programledare och pratade om massa djur och vem som jagade vem... Vi skulle anteckna också, frågan är vad tycker jag:P Antecknade lite allt möjligt:P Efter maten hade vi svenska, mikrobiologi och genetik och till sist, matte:) Har inte hänt något speciellt i skolan direkt:) Efter matten åkte man till orkestern och då hade vi besök:) Han som gjorde Bolibompa låten, Lasse Dahlberg:) Hans barnbarn spelar i samma orkester som mig och han tyckte jag spelade bra:)
 
 
Han frågade hur länge jag hade spelat och om jag ska fortsätta:) Han blev också imponerad av hur jag bara kom in där efter halva lektionen och bara började spela när vi nyss hade fått nya noter:P Han ska skriva en låt till oss snart:D Mamma sa att han kanske kommer skriva en solostämma för cellon men det är ju inte säkert, hade varit roligt om han gjorde det men jag ska inte hoppas för mycket:) På lördag ska jag ju spela med gruppen Von Thord:) De är jättecoola, en cellist och en kontrabasist:) Längtar till lördag, blir lite nervös också eftersom de är grymma och jag ska inviga stans nya bibliotek så då blir man ju ännu mer nervös:)
 
 

Efter cellon började jag baka kladdkakor till klassen, fyra stycken som vanligt:) Har nog kommit upp till 30 stycken nu, är inte så säker på hur många men jag tror jag har det uppskrivet någonstans så jag tar det en annan gång:) Fick en ny notbok i dag som jag hade beställt:D Popular hits heter den och har massa roliga låtar som man känner igen:D Den senaste tiden när det gäller cellon och orkestern har varit så grymt roligt, massor har hänt och massor ska hända:D Tror cellon har gått lite i vågor och nu känns det som om det är på toppen, riktigt gött:D
 
 
En sak till är att Matilda i min klass skrev detta på vår klasslogg på FB, min klass är ju helt underbar:) Kommer verkligen sakna klassen efter studenten:) Börjar nästan gråta redan nu;) Nu borde jag verkligen sova om jag ska upp om sju timmar:P Dröm lika bra som jag;)

Kommentera här: