dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kött och Video!

Hejhej!

Idag började jag med svenska och då kom rektorn och pratade om CV, personligt brev och anställningsintervju:) Efter lunchen hade vi NkB och miljökunskap:) Jag hittade en jätteroligt hemsida på miljökunskapen:P Vi ska göra ett grupparbete och min grupp ska skriva om kött:P Jag hittade hemsidan, Kött och Video:P Om man har lust att beställa hem en kråka någon gång plus en bra video så går det att göra på samma sida:P Höll på att garva ihjäl mig, grät nog en skvätt också;D
 
 
 
Efter skolan så var det scouter:) Då övade vi på läger-rop/ramsor och lägersånger:) Längtar så mycket till sommarens läger, ca 5000 scouter:D Vi körde några kluriga lekar också:P Efteråt ville spårarnas ledare prata om att vi tonårsledare skulle vara med på deras hajk så det blir något att se fram emot:) Ha det gött, Kött och Video!

Kommentera här: