dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En salig blandning - med inslag av jul!

Hejsan hoppsan!

Idag har det varit mycket:P Först projektarbete som var som det låter:P Försökte lista ut vilka blommor jag har fotat och skrivit en del i loggboken:) Sen käkade vi och innan debatten började lärde Sara mig, Husse och Adam "Cup song":P Det är roligt att göra massa olika ramsor med händerna:P Lärde mig några på Ska'ut:) Sen började genteknikdebatten:) Alla satt i en fyrkant så man kunde se alla:P Jag var "genteknikskeptiker":) Debatten tog två timmar så nu är med helt slut när det gäller att lyssna och argumentera:P
 
 
Efter skolan käkade jag och efter en stund åkte jag till kyrkan för det var konsert idag:D Julkonserten som blev inställd om ni kommer ihåg och den blev äntligen av och jag spelade inte fel för en gång skull:P Är ganska förvånad över det för jag brukar ju göra det:P Roligt att spela igen för det är verkligen ett måste i mitt liv, cellon kommer finnas länge i mitt liv:D Men imorn bär det ju av till London! :D Längtar massor men jag måste ju packa först så vi ses imorn, hoppas jag:) Vi ses!

Kommentera här: