dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Årets första crazy friday!

Hellojsan!

Igår hade man sovmorgon som alla andra fredagar förra terminen:P Hade bara matte fast den lektionen varade i nästan två timmar:P Men innan det var jag tvungen att åka till skolan för att hämta matteböckerna, glömde de i skåpet i torsdags:P Sen åkte jag till norra där matten var:) Efteråt åkte jag till skolan och åt med några kompisar:) Innan jag åkte hem köpte jag lite bra att ha saker, foundation, body scrub och ett nytt diadem för mitt andra gick tyvärr sönder i två delar:/
 
 
När man kom hem var man tvungen att jobba med webbdesignsinlämningen och den blev klar som tur var:) Senare blev det crazy friday med nästan alla i gänget och Annie var också med:) Första gången jag var ute med Lisen också, roligt att hon kunde:D Träffade de gamla vanliga på stadt och sen var massor från min förra klass där:) En rolig kväll men vi hörs!

Kommentera här: