dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

24 januari 2013!

Hejsan hoppsan!

Inlämningsuppgift nummer ett är inlämnad! Det var i webbdesign och då skulle jag göra en banner med ett budskap:) Jag gjorde en för min mobil:P Hoppas den blev bra:) Efter webbdesignen gick jag till miljökunskapen:) Vi hade i stort sett bara genomgång och sen fick vi gå tidigare för att prata om vårt fysikbetyg med vår fysiklärare och jag är godkänd:D Den kursen var nog den jobbigaste av alla:/ Men jag klarade den ju, låg en bit över G hela tiden och på vissa prov hade jag bara ett poäng under VG men som sagt jag klarade kursen:D
 

Efter maten satt jag och chillade med de andra för jag kände inte för att åka hem just då:P Men redan vid halv två åkte jag hem och efter en stund räknade jag matte, ligger ju lite efter nu när jag har varit i London:P Imorn har jag ju bara matte på schemat:P Alltid lika roligt varje fredag att åka till skolan och räkna matte i två timmar och sen är det helg:D Hjälpt pappa i en timme med en grej på datorn också:) Får väl ta att lägga alla sminkgrejer från London i badrummet snart innan det känns jättestökigt på skrivbordet:P Det ligger även stor bunt kvitton som ligger och väntar på bättre tider och jag har inte vågat kolla mitt konto än sen London:P Gött att man har sovmorgon imorn men det är väl bäst att borsta tänderna snart, dröm sött:)

Kommentera här: