dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Världens sämsta dag 2013!

Hejhej!

Igår var det bestämt att jag skulle låna mammas bil för hon lånade mormor och morfars:) Så när klockan ringde vid sex idag så ställde jag om den till 20 över istället för om jag ändå skulle ta bilen så hinner jag ju:) Men vad händer? Jo, runt tio över sex hade jag tydligen fått ett sms vilket jag inte märker när jag sover, i alla fall så stod det att mamma hade inte fått igång den bilen som hon skulle ha så hon tog min och jag skulle vara tvungen att ta bussen. Om jag ska ta bussen måste jag gå upp klockan sex, inte 20 över! Så när klockan nu ringde 20 över så ser jag smset och läser och bara rusar upp ur sängen och är stressad hela den morgonen, tur var att jag hann precis till bussen.
 
 
 
En till rolig sak var att bussen var helt knökafull så jag fick knappt någon plats men jag fick det fast bredvid någon främling och inte fönsterplats som jag brukar för då kan man sova! I alla fall så var det ju 10 cm snö också som hade kommit under natten och nu är jag bara trött på snön så inte roligt längre! Bussen var försenad såklart pga av snön, tur att det bara var fem minuter men ändå... Sen när jag stod vid skåpet och la in grejerna så började min mobils ficklampa gå igång utan att den appen var på så jag kunde inte få släckt lampan... Jag var tvungen att stänga av mobilen för att få släckt den.
 
 
 
Sen när man har pluggat i biblioteket med kompisarna så gick jag och Emma till skåpet för att hämta en grej och då sitter massor med ettor och lyssnar på någon snubbe på E-torget vid mitt skåp, när man ska stänga mitt skåp måste man nämligen sparka igen den för det går inte annars och då får man massa blickar på sig, lite pinsamt... Sen hände inget mer i skolan, fick vänta på bussen i 45 minuter för att ta sig hem också, och bussen var även full tillbaka hem. När man väl är hemma så åt jag och jag vet inte hur mycket mat jag råkat spilla här hemma, helt otroligt faktiskt för så brukar det inte vara.
 
 
 
Sen är jag tvungen att gå till gymmet idag och jag vet inte hur lång tid det brukar ta så jag satsar på 20 minuter men så var det inte, kom lite försent så jag sa till min PT att jag har ju värmt upp lite i alla fall men han var snäll nog och sa att jag inte behövde stressa:) PT-träningen gick bra och sen skulle mamma hämta mig sju, det sa hon men då kommer hon tio över så jag har stått i kylan med träningskläder på mig i snön som faller hej vilt. På kvällen har det varit bättre, lite strul med internet bara och nu ska jag sova. Hoppas jag inte ramlar ur sängen bara;) Inte världens bästa dag men jag hoppas verkligen att nästa dag blir bättre:) Sov så gott!

Kommentera här: