dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ute på hal is!

Heej!

Idag är det en vecka kvar innan sportlovet och sen kan jag sova hur länge jag vill:P Som vanligt har jag haft svenska, NkB och miljökunskap:) Har inte hänt något speciellt direkt och efter skolan kom man hem och åt:) Jag var ju och spelade cello i lördags och fick lära mig två låtar utantill:) Jag trodde jag hade glömt låtarna och när jag prövade för att se om jag kom ihåg de som gjorde jag det:D Och innan jag glömmer det så skrev jag ner allt fast i siffror och bokstäver, t.ex 1 finger på D-strängen osv:P Tänkte att jag skulle skriva ner det på ett notpapper och sätta in i notpärmen men då måste jag lista ut om det är åttondels-, fjärdedels-, hal- eller hel-not och det tar ju ett tag så det får bli en annan dag:)
 

På scouterna åkte vi till Per och där fanns en is med några centimeter vatten på:P Vi hade fyra stationer och den jag var på skulle man dribbla med bandyboll och klubba ett visst antal på fem minuter:) Så ikväll har jag varit ute på hal is:P Efteråt var det ledarsamling och tydligen visste Gustav att jag hade gjort en hemsida om scouterna och sa det till alla andra:) Det var ju bra att han sa det för jag hade aldrig vågat;) Så nu är den inte okänd längre:) Innan jag kom hem var jag tvungen att tanka, igen för lampan började lysa när jag skulle köra hem:P Sen har jag ätit, spelat cello och duschat och nu sitter jag här och ska alldeles strax sova, hej svejs!

Kommentera här: