dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Studentsnack!

Gokvällen!

Idag var det trögt att gå upp:P Har haft projektarbetstid hela onsdagen och det går väl bra:) Inser att det inte är så långt kvar tills det ska vara inne så jag känner att jag borde jobba lite mer men:) Efteråt hade vi studentsnack i helklass och det gick bra, karnevalen är klappat och klart, i alla fall utklädnaden:) Det får bli en överraskning vad vi ska vara:P Efter skolan skjutsade jag hem Monica och Vivian för det är så kallt ute:) En roadtrip till Råda är aldrig fel:)
 
 
När jag kom hem käkade jag lite och sen var det dags för PT-träning:) Men när jag kom dit så hade hon som stod i receptionen varit tvungen att åka hem så min PT var då tvungen att stå i receptionen så jag fick träna själv:P Det vet man ju att det inte skulle falla in att träna själv men det gjorde jag:) Fast min PT sa ju vad jag skulle göra bara att han inte var där:P Först sprang jag på crosstrainern i en kvart, en knepig crosstrainern för de vanliga var upptagna:P Efteråt gjorde jag mina "pinnövningar" och jag hoppas jag gjorde rätt och räkna själv var jag också tvungen till;) Sen blev det en kvart till på crosstrainern:) Här hemma duschade jag, käkade och kollade på några mer avsnitt av Grey's Anatomy:) Men nu ska jag sova så dröm sött!

Kommentera här: