dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Studentsnack!

Hejsan hoppsan!

Blev skjutsad till skolan idag av mormor och morfar, ända fram till dörren för jag var på norra imorse:) Hade webbdesign och då skulle vi greja med bildgalleri och jag blev klar:D Fick mig ett gott skratt en stund också:P Sista lektionen var miljökunskap och då hände inget särskilt direkt men efter maten var det möte:) Det var om studenten, vi är ungefär en tredjedel av klassen nu:) Vi kom fram till bra grejer tycker jag:)
 
 

Efter skolan åkte jag hem och räknade lite matte för det behövs och sen har jag inte gjort så mycket mer:) Spelat lite cello, längtat till studenten och kollat på youtubeklipp om huset fullt för jag saknar det programmet med tvillingarna Olsen:) Imorn är det fredag och sen inleder jag sportlovet med crazy friday, tror det blir så i alla fall:) Ha det gött!

Kommentera här: