dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nu har jag inte huset för mig själv längre!

Hejsan!

Jag har haft huset för mig själv sedan söndags men nu är mina föräldrar tillbaka från fjällen:) Har varit hur skönt som helst att huset för sig själv:D Har satt på larmet på nätterna så jag skulle känna mig lite lugnare när jag sov men annars har det varit hur bra som helst:D Hoppas det händer fler gånger:)  Idag har jag bara slappat, tittat på serier:) Grey´s anatomy blev det:) Har inte gjort så mycket mer, tittat på melodifestivalen också:) Sen har jag suttit här resten av kvällen framför datorn och imorn är det söndag, sista lovdagen när det gäller sportlovet i år:) Tre veckor till i skolan och sen kommer påsklovet så det är inte så länge:)
 
 
 
Har bara 67 skoldagar kvar:) Räknat bort helger, lov, studiedagar och framtid 2013 och då blev det bara 67 dagar kvar:) Det är inte så mycket om man tänker efter, bara 9 veckor och 4 dagar är det:) Pappa sa ikväll "jag kan inte tänka mig att du tar studenten i år" och det kan faktiskt inte jag heller:) Kommer fortfarande ihåg första dagen i skolan och det känns som igår, allt har gått så himla fort och det har hänt så många bra grejer under denna tid också:) En sak man inte får glömma är ju att jag har en så himla underbar klass och nu ska jag ta tillvara på den sista tiden vi har tillsammans:) När man har haft lov så är det ju inte direkt läxorna man saknar, det är ju klassen:) Vi ses imorn!

Kommentera här: