dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

GIF-fil!

Hejsan!
 
Idag har jag bara tagit det lugnt:) I förmiddags var jag ute och tog kort på snön med mitt teleobjektiv:) Sen har jag gjort lite instuderingsfrågor i NkB men jag har en del kvar:P Lite instrumentspelande har det också blivit och igår började jag skriva ner noterna som vi spelade till Von thord:) Hoppas det är rätt, det är ju ganska lätt att glömma men det svåraste är att veta vilken taktart det är och hur snabbt varje not ska spelas;) Jag kan ju spela allt men det är jättesvårt att överföra det i noter när man inte har sett noterna innan:P
 
 
Efter maten damsög jag i källaren efter att vi var där i lördags:) Brukar inte göra sånt och defentift inte laga mat till mig själv:P Idag gick ju bra och det hoppas jag att det gör imorn också:P Men nu ikväll har jag suttit och gjort en GIF-fil:) Jag skulle ha gjort den för flera månader sen egentligen, kommer inte ihåg om jag skrev om det någon gång men nu är den klar:D Tog ett tag för Premiere Pro funkade inte först men nu funkar det igen och då kunde jag göra klart GIF-filen:D Så här kommer den:D Jag pysslade för några månader sedan, dock kommer jag inte ihåg vaad jag har gjort men sak samma:P Det börjar bli sent så vi hörs imorn!

Kommentera här: