dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

De är sånna!

Tjabba tjenna!

Vecka åtta, måndag och skolan börjar igen:) Svenska, NkB och miljökunskap har stått på schemat idag, som varje måndag:P Har inte hänt något speciellt i skolan, jo en sak förresten! Det var att de har gjort om i matsalen, inte utseendet eller så men man ska ta tallrikarna på ett annat ställe och så ska man gå samma runda som man brukar men man börjar åt andra hållet... Totalförvirrande vill jag säga, fick ju nästan ont i huvudet av allt det knepiga:P Jag tycker att det borde vara som det alltid har varit, man var ju van vid det! Jaja, får väl se hur det blir imorn:P
 

Efter skolan var det scouter och vi var ute i snön och byggde på vårt kök:) Lite svårt när det snöade och att det var mörkt för man såg ju knappt något alls:P Fick lite snö på mig av snälla tonårskillarna som är så schysta;) Först när vi var inne så drog en ner mig på golvet men då var den andra snäll att hjälpa mig upp och sen fick man massa snö på sig där ute.... Och en stängde av min mobil hela tiden, minst tre gånger tror jag fast det var på ledarsamlingen;) Han är sån eller bägge är som de är:P Inget man kan göra något åt men jag fick mitt efterlängtade USB-minne tillbaka idag:D Nu har jag alla fyra här hemma, nyrensade också:D Ska skriva en lapp till nästa vecka och då är det lägerinfo som gäller till föräldrarna:) Det kommer bli jätteroligt på trampolin (lägret) :D Men nu ska jag sova så vi hörs imorn!

Kommentera här: