dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Varför funkar bara etta, tvåan och fyran på TVn?!

Helljosan!

Onsdagen den fjärde är det idag och jag har självklart tittat på julkalender on det känns som en bra julkalender för en gång skull:) Jag åkte vidare till jobbet sen och då lekte vi ute och när vi kom in började några baka pepparkakor och andra måla fotoramar och jag hämtade barn för att byta blöja på alla:P Efteråt hade jag samling och då sjöng vi många fina julsånger och jag börjar lära mig dem nu:D Sedan åt vi och efteråt sov alla och när vi väckte barnen igen så bytte jag blöja på alla igen:P Har alltså bytt många blöjor idag:P När jag kom hem käkade jag en clementin och drog mig till stan för att köpa lite julklappar:)
 
 
 
Jag har nu köpt alla förutom till syrran men det tror jag inte kommer vara så krångligt;) När jag kom hem igen blev jag jättetrött men efter några timmar var det dags för PT-träning:) Det var ett tag sen, men nu är jag igång igen och det gick bra:) Här hemma så har inte så många kanaler på TVn funkat så jag har fått titta på Grey's anatomy på datorn istället, utan svensk text men det gick bra ändå och lite popcorn på det också:D Nu sitter jag här i sängen med datorn i knät och ska strax sova så dröm sött!
 

Kommentera här: