dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tofflan i fotbadet?!

Tjennixen!

Snön är nästan borta nu vilket är både skönt och tråkigt på samma gång:P I alla fall så var vi ute ett tag och sen gick vi in och lekte:) Jag började förbereda min samling, jag skulle berätta om när Jesus föddes, att Josef och Maria skulle gå till Betlehem och sedan knacka dörr och fick sova i ett stall:) Det gick bra, tror jag:) Efter att vi käkat sov alla barnen och då började jag försöka skriva ut julkort på barnen men det funkade inte på det sättet som mina kolleger sa så jag får göra på ett annat sätt istället:) Sedan skulle alla barn upp och klä på sig för att gå in till Arken och käka mellanmål:) Strax efter mellanmålet slutade jag och imorn blir en annorlunda dag för det är Luciatåg imorn och jag är lite exalterad:P
 
 
 
Ska genast hämta min tomteluva nu men när jag kom hem så åkte jag till stan i hopp om att en frisör med drop in hade tid för mig men så var det icke... Jag hade också hopp om att hitta en röd snygg tröja att ha imorn men det gick inte heller så det får bli en gammal tröja:) Jag frös så förut så det blev ett fotbad vid TVn:) Efteråt satt jag i soffan fast med tofflorna på och när jag sedan skulle gå till mitt rum så hade jag glömt av fotbadet så jag stack ned ena foten+tofflan i badet...;) Mamma börjar gapskratta, inte snällt men man kan sammanfatta det som att jag faktiskt är trött efter jobbet! Ska som sagt hitta min tomteluva så vi hörs!
 

Kommentera här: