dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snöstorm och så var det förra året också, ny tradition?!

Tjennixen!

Åter igen är det snöstorm den sjätte december och många bussar är inställda... Tur att jag inte skulle åka buss då utan jag gick till jobbet och ibland kändes det som om jag skulle blåsa iväg men jag hade fötterna på marken:) Det var inget vidare att gå till jobbet men så kan det gå:) I alla fall så var många barn lediga, inte så konstigt och vi på duvan hade bara ett barn att ta hand om så vi var alla på Arken idag:) Det var nästan tur för vår grind var igensnöad:P Till lunch var vi lika många barn som fröknar så vi satt varannan fröken och varannan barn:P Vi hade ju planering på Duvan innan lunchen och det ägnades mycket åt att titta i kataloger för att köpa in leksaker:) Sedan var det min tur att skriva planering och det gick bra:)
 
 
 
Efter lunchen hade vi inte så mycket att göra, vi fröknar så jag gick åter igen till Duvan och städade:) Radion var på, disktrasa i varmt vatten med diskmedel och damsugaren var på:) Jag skulle dammtorka det som inte har varit dammtorkat sen jag började där men nu är det gjort:D Nu kan jag det också, mycket man lär sig på jobbet och om jag är ledig mellan jul och nyår har jag bara 11 dagar kvar på jobbet:) Nästa vecka är det lucia och jag längtar faktiskt lite till dess för det var jättelängesedan jag gick lucia:P Vi hörs imorn och jag hoppas verkligen det blir Galenskaperna firar 30 år i Stockholm imorn:D Ha det gött!

Kommentera här: