dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Snöigt!

Hejhej!
 
Idag har jag jobbat som vanligt och det hände inget speciellt:) Barnen tycker det är roligt med snö så de kan åka pulka och föra snögubbar:) Jag och min ena kollega som också ska sluta till jul har bestämt att vi ska bjuda på marängsviss innan vi säger hejdå för gott:) Tänk att det bara är nio dagar kvar om jag nu inte får ledigt... Men i alla fall så är det bara nio hela dagar kvar, tiden går otroligt fort och jag kommer sakna varende litet barn, särskillt min beundrare trorts humöret:P
 
 
 
Direkt efter jobbet åkte jag till min sista cellolektion för i år:) Vi spelade SMoK-låtarna och lite jullåtar:) Här hemma har det inte hänt så jättemycket men nu måste jag sova, dröm sött!
 

Kommentera här: