dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista arbetsdagen på SMUlan och för i år!

Tjennixen!

Idag gick jag till jobbet för allra sista gången, i alla fall på SMUlan:) När jag kom dit fick jag reda på att det bara var ett barn där och vi var fyra fröknar... Jag fick ta hand om barnet medan de andra arbetade med dokumentation, utvecklingssamtal mm så det passade bra i alla fall:) Efter någon timmer eller så kom två till barn men de skulle bara vara där i en timme och då tittade de äldsta på TV medan jag och den yngsta lekte i kuddrummet:) De andra barnen kom till oss sen för vi hade tydligen väldigt roligt så då lekte vi alla tillsammans:) Sen blev det lunch, fem vuxna och ett barn:P
 
 
 
Efter maten hjälpte jag min kollega med datorn och sen städade jag övervåningen så lite nyttigt har jag gjort också;) Sedan lekte jag med barnet igen tills hon skulle åka hem och då var det bara en timme kvar tills jag slutade men jag fick sluta tidigare för det fanns inget jag kunde göra där... Jag blev glad och sa hejdå och God Jul till alla, lämnade också tillbaka mina nycklar och den sista timrapporten:) När jag kom hem följde jag med henne till ICA för att köpa de sista varorna innan alla middagar med släkten:) Har även suttit med bloggdesignen och nu är den klar, nästan, bara lite bilder som jag ska göra och lägga in men det är inte så mycket:) Ha det gött och God Jul så ses vi imorn förhoppningsvis!

Kommentera här: