dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Näst sista dagen på jobbet!

Godmorgon!

Igår var jag så trött att jag inte orkade skriva något så det får bli nu istället:) Jag jobbade som vanligt, öppnade förskolan och käkade god frukost:) Sedan lekte barnen inne en stund och när de sedan skulle gå ut så skulle vi på vår avdelning planera:) Mina två kolleger fortsatte att ha ett mentorssamtal så jag gick runt och städade lite, tog bort lite julsaker och sånt:) Efteråt var det samling och då pratade vi om varför vi firade ju och sedan hade Arkens fröknar lite teater för barnen och vi på Duvan:) Det var lite roligt att se:P Under tiden tappade ett barn sin lösa tand så det här blev en liten annorlunda samling men det gick bra:) Dags för lunch sedan och då satt vi nästan vartannat barn och varannan fröken:P Det blev rester från julbordet vi hade i torsdags:) Jag fick torka bordet och sopa för jag skulle sedan sluta efter det:)
 
 
 
 
Sa God Jul till några som jag vet att jag inte kommer träffa mer:/ Det är både skönt och sorgligt att få sluta med vad gör man, jag har nog sökt ungefär 30 jobb nu och än så länge har jag inte fått något men jag hoppas:) När jag kom hem spelade jag cello, jullåtar och det gick bra:D Strax efter det ringde mamma mig och frågade om skjuts så innan det åkte jag till ICA för att köpa lite chips:P När jag hade hämtat mamma så käkade jag lite och sen frös jag så mycket så jag ställde mig i duschen och där blev jag så trött att jag nästan somnade;) Grejade lite med den nya bloggdesignen men annars hände inte så mycket, kollade lite på serier också:) Vi ses ikväll så ha det gött!
 

Kommentera här: