dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Luciatåg 2013!

Heeeeeeeej!

Idag har det varit en annorlunda dag, det har nämligen varit luciatåg i kyrkan:) Jag hade lite bråttom imorse och cyklade jättefort så jag kom dit tre minuter innan jag egentligen skulle börja så jag hann:D Jag skulle vara inne ett tag fram till att vi skulle gå in på duvan och planera:) Fast det blev ingen vanlig planering, jag var tvungen att sitta och skriva ut alla julbilder på barnen och nu är det bara fyra kort kvar:) Sen var det mat och då var det bara två barn som skulle äta så det blev en lugn dag:) Jag kom på att jag fick en liten puss på munnen av en gullig liten kille idag, inte vid matvordet för en gång skull;)
 
 
 
 
Efter maten och efter att barnen hade sovit gick vi in till Arken och då började vi ta på oss luciakläderna, de mesta av Duvanbarnen hade tomtedräkter:) Vi hade en pepparkaksgubbe och en gumma och min beundrare var stjärngosse med lucialinne och strumpbyxor, jättegulligt för att vara en liten kille:) Alla barnen på Duvan var i kyrkan men alla var inte med och sjöng, de ville vara hos mamma istället och vi kan ju inte tvinga någon ett eller tvååring att vara med:) Jag tycker luciatåget gick jättebra och alla barnen sjöng för fullt:) Sedan blev det fika, lussekatter och saft:) Tänka att det bara är sex dagar kvar nu, om jag inte fick ledigt de dagarna efter jul förstås men jag vet i alla fall att jag kommer sakna alla:) Imorn är prismas julfest som jag är anmäld till, hoppas det blir en bra kväll:) Dröm sött!
 

Kommentera här: