dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Koppla nätverkskablar!

Hellojsan!

Idag är det endast två dagar kvar till jul och i julkalendern så grät Björn Gustavsson, blev nästan lite ledsen själv där:) Nu är det verkligen jättespännande men det är väl så det ska vara:) Sedan var jag tvungen att hjälpa pappa på förmiddagen för av någon anledning skulle han tillverka sin egna nätverkskabel och då fixade han inte riktigt det själv... Han började på en men sen tog jag över och gjorde även den andra som han skulle ha:) Så nu vet jag hur man tillverkar en nätverkskabel, trevligt;) Vi håller på och sätter in fiber nu och datorerna fungerar med det routern och sånt men vi har inte fått TVn att funka än men eftersom vi har fler än en så måste vi ha en switcher och vi beställde en idag så det är bara att vänta lite till nu:) TVn funkar men vi har fortfarande den andra boxern:P
 
 
 
Sen har jag såklart fastnat i Flow game idag, inte jättebra kanske men men:P Tittat på så ska det låta, vet inte riktigt om jag tycker att Kalle passar bra som programledare men vi får se vad jag tycker nästa vecka:) Imorn är det min sista arbetsdag så jag har gjort lite fina julkort som jag tänkte sätta upp:) Ha de bra så ses vi!

Kommentera här: