dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julkonsert och min kära Acer Aspire, 17.3, Windows 8 64-bitars, 8 GB RAM, 1 TB HDD!

Heeeeeeeeeeej!

Idag var en kollega ledig så det kom en annan från Arken till oss på Duvan:) Vi var inte ute idag som vi brukar för det regnade så men istället målade vi och bakade vi pepparkakor:) Jag skötte blöjbytet idag också:P När jag kom hem bytte jag om, åt en frukt och sen tog jag en liten tupplur innan jag åkte till julkonserten:) Vi hade vår julkonsert i centrumhuset i år med gitarrerna och utan parad:/
 
 
 
Men det gick bra ändå och när jag skulle gå upp dör trappan var Filip där, blev lite förvånad att träffa någon i centrumhuset men det kan väl också hända:P Det var roligt att spela med både gitarrerna och nystråket:) Nu gäller det bara att öva mycket inför SMoK så man kan de där låtarna:P Glömde säga att när jag kom hem så funkade inte någon av kanalerna på TVn så jag blev lite ledsen men tur att jag har datorn, har ju två nu:D Ni kan se hur den ser ut nu, orkar inte ta kort men google är ju bra;) Ha det gött!
 

Kommentera här: