dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julkonsert med Jessica Folcker!

Hellojsan!

Idag vaknade jag vid tolv och frukosten blev vid ett:P För mig blev det faktiskt inte lunch förrän vid fyra men såna dagar kan man väl få ha;) Jag har inte gjort särskillt mycket idag, sökt lite jobb, slappat vid TVn och datorn:P Vid sju så åkte jag och hämtade Maja och sen hämtade vi även Ida och vi begav oss till den årliga julkonserten med en kändis som de olika körerna har:) Både jag och Maja har varit med i kören men slutat och i alla fall jag tycker alltid det är roligt att lyssna på konserterna:)
 
 
 
I år var konserten med Jessica Folcker och hon var jättebra:) Alla som sjöng solo i körerna var också jättebra, till och med publiken fick vara med på Nu tändas tusen juleljus och jag sjöng givetvis;) Efter en trevlig helg och kväll så ska jag snart lägga mig och påbörja min sista arbetsvecka + en dag till för sedan är det jul och då får jag längre inte jobbat på världens bästa förskola:) Ha det gött och dröm sött!
 

Kommentarer:

1. Annika:
Kul blogg du har Beccis men den lever sitt eget liv när jag försöker skriva en kommentar! :-)
Svar: Tackar! Det är en alldeles egen levande blogg, som gör som den själv vill;)
Rebecca Jonsson

Kommentera här: