dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julafton 2013!

Hejsan allihopa och God Jul!
 
Idag vaknade jag med en förkyldning, inte så roligt men jag gick i alla fall upp ur sängen och åt frukost medan jag kollade på sista avsnittet av julkalendern:) Det blev ett lyckligt slut som tur var, Hedenhös åkte tillbaka till Stenåldern:) Sedan duschade jag och väntatde ut tiden tills vi skulle till mormor och morfar;) Under tiden ringde det i telefonen och då var det Viktor på andra sidan luren som ville prata en stund, mysigt:)
 
 
 
När klockan äntligen blev ett så åkte vi dit där kusinen Viktor och hans föräldrar bor under julen:) Vi åt mat, spealade piano och lekte lite:) Seda nkom jultomtetn (morfar):P Det var nog den roligaste tomten jag sett på länge tror jag:P Sen begav vi oss hem till oss och Viktor åkte i vår bil, jag körde:)
 
 
 
Syrran och hennes kille fick leka lite med Viktor medan jag spelade julsånger på pianot och lite på cellon:) Sen kom de andra också och vi delade ut paketen, jag och Viktor:) Jag fick allt möjligt, resväska, nagellack, en sorts ljuddämpare till cellon, klännig, badsalt, shower gel, body lotion, dunjacka, pengar, gittarackord, kokbok, kokbok för friluftsmänniskor, toflor och ett presentkort på HM:) Sedan åt vi lite tomtegröt och pratade lite tills klockan slog mycket:) Nu har jag nyss tagit kort på allt och imorn är det dags för juldagen:) Vi ses!
 

Kommentera här: