dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Jobba över tackar man inte nej till!

Hejsan!

Idag har jag fått jobba över pga personalbrist och möte:) Dagen har gått som planerat och vi hade luciaövning i kyrkan också:) Det tyckte alla barn var roligt, många stod och dansade under tiden:P När jag kom hem käkade jag lite och sen somnade jag på soffan så jag blev lite trött när jag skulle på PT-träningen men jaja:) Vi gjorde många nya övningar idag och det gick bra:)
 
 
 
Efter duschen kollade jag givetvis på Grey's anatomy och det ärr spännande:) Jah och mamma kollade lite på olika utbildningar och vi kom fram till att fritidspedagog passar mig väldigt bra:) Jag ska tänka på saken så får vi se vad som händer, dock så finns det inte i Karlstad men det finns många bra orter också:) Ha det gött!
 

Kommentera här: