dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hur man tillverkar pysselgranar!

Hejhej! Lång dag och istället för att börja 08:45 blev det 08:30 men det gick också bra:) Alla barnen kom ut tidigare och hann leka mer innan vi gick till kyrkan för att träna på våra luciasånger och lyssna på vår präst:) Vi gick även runt i ett annat rum och kollade på julkrubbor som de hade ställt upp samma dag som tomteparaden:) Sen gick vi in och då var det dags för mat nästan med en gång, vi fick till och med skippa samlingen idag bara för det men så kan det gå:) När jag slutade så åkte jag hem och efter ett toabesök så åkte jag till min cellolektion och då övade vi den låten som ska spelas på torsdagens julkonsert:)
 
 
 
Efter en liten frukstund blev det orkesterövning och vi hann spela alla låtar innan jag åkte iväg på personalmötet:) Inte de låtar som vi ska spela med nystråket men de hoppas jag att jag kan bra:) På personalmötet pratade vi om massa olika saker, branskyddsutbildninge, pepparkaksbak, jullunch, Luciafirande och kvalitetsredovisning som mamma har mailat om men det behöver nog inte jag skriva:P Det var mitt sista personalmöte för denna arbetsplats och vi hade det lite extra skoj ett tag när det visades en rolig bild på hur man kan pyssla en julgran:P Ha det gött så ses vi imorn!
 

Kommentera här: