dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Annandag Jul!

Hejhej!
 
Idag sov jag ganska länge, hämtade ju syrran igår natt så då blir man lite trött och särskilt när man är förkyld:P Halsen gör inte ont men rösten låter som den brukar vid förkylning, hes och då låter man som en kille i målbrottet:P Eftersom jag vaknade sent var det ingen idé att käka frukost för det blev lunch strax efter att jag gått upp:P Fast jag var vaken ett bra tag men jag installerade office-paket till min nya dator så nu har jag publisher igen:D Efter lunchen bakade jag en kladdkaka och sedan tog jag en dusch:) Efteråt var det bara att vänta ut tiden tills jag skulle till Jenny och Jennifer:) Då slappade jag lite framför TVn, det dök upp en film där Josh Hutcherson som spelar Peeta Mellark i Hungerspelen var med:) Filmen hette Resan till Jordens medelpunkt och det var hyfsat bra:) Det finns tydligen en två också, kanske ska titta på den med då:P
 
 
 
När klockan blev mycket åkte jag först till mormor och morfar för att hämta en madrass till familjen Karlsson som ska sova här ett bra tag:) Sedan åkte jag till tvillingarna med kladdkakan:) Där fick jag smörgåstårta för deras mamma fyller snart år, mycket gott:) Vi satt och pratade jättelänge sedan vid köksbordet om allt möjligt:) Dock så kunde jag knappt prata men jaja, man ska ju köra slut på rösten har jag hört:P Åkte vid halv elva tror jag och när jag kom hem grejade jag lite på bloggdesignen 2014:) Imorn ska jag och mamma till stan och sen ska vi ha gäster så vi ses sen!
 

Kommentera här: