dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Adventskalender och tävlingar!

Hellojsan!

Idag är det måndag igen vilket innebär lite sovmorgon och idag fick jag gå till jobbet i snön:) Vi var ute en sväng men när det blev frukt gick vi in istället och jag hade hand om alla blöjor idag:P Under maten fick jag fyra pussar på kinden och det var trevligt, inte alls kladdigt;) Eftersom jag ska börja en kvart tidigare imorn så gick jag hem en kvart tidigare idag och det funkade, hoppas det gjorde det för de andra också:) När jag kom hem var jag ute och fotade snön och trädgården:) Efter någon timme hemma i huset drog jag till scouterna och då fick vi vara med om en adventskalender och vi körde lite lekar, bland annat spiktävling, falskt eller sant och ställa oss i led efter längd, ålder osv:P
 
 
 
Det var roligt och nästa vecka är det julfest och då kommer alla få se min fina intervju på Trampolin:P Det kommer även bli ett bildspel så då får vi se vilka bilder som dyker upp;) Nu har jag kommit hem och jag har fått en provtid på Photoshop och Dreamweaver nu:D Kan äntligen göra färdigt min bloggdesign snart:D Men vi ses imorn och dröm sött!
 

Kommentera här: