dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Var är din hjälm?!

Hejhej!

Idag började jag som alltid denna vecka klockan nio vilket innebär sovmorgon:D Jag har ju bara sju minuter med cykel till jobbet så jag behöver ju inte åka förrän kvart i så jag kan verkligen sova ut på morgonen:) Imorse tittade jag och ett barn på fåglar och sen så lärde sig ett barn att gå idag:D Som vanligt blir jag ganska trött på jobbet för på småbarnsavdelningen kan det vara ganska högljutt men jag somnade inte denna gången;) Innan jag åkte hem skrev jag på mitt anställningsavtal så det känns lite roligt:P När jag skulle cykla hem idag frågade en av de äldsta barnen mig vart min cykel stod och när jag kom med den frågade hon var min hjälm var:P Det är ju inte olagligt att cykla utan men om man ska vara en bra förebild ska man nog ha cykelhjälm och jag sa att jag glömde den hemma:P Efteråt sa hon att jag var tvungen att gå med cykeln då så jag gjorde det fram tills hon inte kunde se mig längre:P
 
 
 
Här hemma har jag grejat lite, städat nu i slutet för skrivbordet har inte sett bra ut:P I början av veckan stod en stor resväska och massa saker och kläder utspridda över hela golvet och skrivbordet låg massa saker! Nu ser det väldigt finare ut, det är bara mina lådor på hyllan som jag gärna vill städa i lite så kommer jag veta var jag har mina saker:) Jag vet det nu med men t.ex scoutlådan har jag nästan bara knökat allt i och alla packpåsar fick inte plats så jag vill ha en större låda:) Men kläderna ligger bra i lådorna för de städade jag innan London som tur var:D Nu håller jag på att skriva ut massa scoutlappar som ska skickas till alla barn men jag och Lisen skulle kolla på det imorn så det blir nog bra:) Sov så gott allihopa!
 

Kommentera här: