dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hejdåtårtor!

Hejsan!
 
I fredags började jag mitt jobb:D Kan inte fatta att jag har jobb fram till jul:D Jag ska ju jobba på en förskola, inte samma som i somras utan det jag själv gick på:) Två av mina fröknar jobbar fortfarande kvar så det var en som sa välkommen tillbaka och då sa jag att det var skönt att vara tillbaka:P Då sa hon att det var ju tur att du känner så:) Första dagen gick bra, fick lära mig att byta blöjor så nu kan jag det:) Fick även ta hand om halva disken och lägga ett barn som skulle sova efter maten:) När vi åt var det dock tre barn som grät konstant så det blev väldigt högljutt så när jag kom hem somnade jag på skrivbordet;)
 
 
 
 
På kvällen blev det andra saker, det kom lite folk hem till mig och vi skulle säga hejdå till David som flyttar långt uppe i landet:) Hans kusin var också med för han ska åka med David:) Vi hade det jättetrevligt med fyra tårtor och tre skålar chips:D Tror David det var trevligt och sen drog vi på spökjakt:P Vi åkte till två av våra kyrkor men den första hade inte någon kyrkogård så vi åkte vidare till en annan kyrka och jag besökte farmor och farfars grav och frågade om de hade det bra:) Det var längesedan jag var där och jag tog även ett kort så har jag det i mobilen:) Vi ses!
 

Kommentera här: