dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

X-dag!

Hellojsan!
 
Det har varit X-dag i skolan idag och det innebär att de flesta program har ledigt men inte för oss, för vi ska ha föreläsning, studiebesök och lektion i mikrobiologi och genetik;) Först var det en föreläsning med stans miljöstrateg och hon berättade om en hållbar framtid:) Hon frågade om vi ville lyssna på en panel för skolan ska ha en hållbarhetsturné för ettorna imorn och på fredag:) Efteråt åkte vi till Kartåstippen för ett studiebesök och där var det fruktansvärt kallt och ibland hade den sina lukter;) Vår lärare missbedömde hur länge vi skulle vara där så efter att vi ätit var vi tvungna att sitta och vänta på vår lektion i 1,5 h:) Vi frågade de andra lärarna var vår mikrobiologi och genetiklärare var, tror hon hade lektion men att vänta jättelänge bara för den lektionen kändes inte så värt:/
 
 
 
Vi kom tillslut fram till att det inte var så värt för att vi skulle bara kolla vår bakterieodling och tydligen borde det ha hänt något men av någon konstig anledning hade de inte det så vi hade den lektionen för inget kändes det som:/ Kunde lika gärna åkt hem och jobbat med projektarbetet som jag inte har gjort idag! Här hemma hände inget speciellt men senare var det PT-träning och min tränare sa att det var en ovanligt bra träningsdag för jag klarade massor idag:) Körde t.ex 50 sek + 35 sek på plankan och den har jag aldrig gillat och med crosstrainern så blev det 5 st 30-sekundersintervaller med leavel 11 och jag låg minst i hastighet på 140, det har jag aldrig klarat förut:) Men nu ska jag sova och imorn är det marken (marknad):D Ha det gött!

Kommentera här: