dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vårmarknad!

Heeeej!
 
På webbdesignen idag skrev jag klart min rapport och nu är inlämningen klar och inlämnad:D Även miljöhistorian är inlämnad:D Inga inlämningar som jag vet om än men ett läxförhör nästa vecka blir det i svenska:) Efter webbdesignen var det miljökunskap och då hände inget speciellt men efter maten skulle vi ha ytterligare en lektion:) Vi skulle kolla vår bakterieodling som vi har på mikrobiologi och genetik och även idag har inget hänt:/ Känns så ovärt men andra hade fått lite klumpar så våra ska nog också få det:P
 
 
Efter skolan hittade jag Milla som åkte med mig och efter jag lämnat av henne åkte jag till marknaden:) Ganska snabbt hittade jag några tonårsscouter och jag var med dem hela tiden, skjutsade hem några också:) Vi käkade mat på kinaresturangen också:) Idag köpte jag mer än oväntat;) Det blev vitlökschips, det årliga marknadsgodiset och en snusnäsduk:) En lila och två som ska med på Tramplin köpte också men i andra färger och vi tänkte ha dem just på Trampolin:P Vi träffade Lisen i slutet och hon köpte också en:P Har inte hänt så mycket mer idag men alltid roligt att träffa folk! Ha det gött:D

Kommentera här: