dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vad händer sen?!

Tjenna!

Idag har jag gjort läxor, plugga inför det svenska läxförhöret och projektarbetet:) Lite two and a half men säsong åtta blev det också:P Drack nyss en megastor kopp te:D Tänk vad gott det är och nyttig har jag också varit:P Käkade ett äpple;) Spelat igenom alla Hans Kennemark-låtarna och om två veckor är det konsert:D
 
 

Imorn är det skola igen och tiden går så himla fort, nästa vecka är det vecka 16:) Nyss var det ju nyår och vem vet var jag är på nästa nyår? Inte jag i alla fall för vem vet vad som händer i sommar och höst? :) Spännande, jag har kollat igenom karnevalen-filmerna som finns på Youtube också och inser snart att studenten är här:) Men nu måste jag verkligen sova, god natt!

Kommentera här: