dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Texterna är klara!

Hejhej!

Idag har jag jobbat med mitt projektarbete och nu är alla texter klara:D Äntligen kan jag påbörja min hemsida:D Efter maten hade vi studentsnack och vi kom fram till många saker, bland annat att ingen i klassen vill ta ansvar:P Vi är nog inte ensamma om det men sen hade vi NkB och pratade om evolution:) Efteråt hade vi mentorstid och då "klagade" vi på att vi har så himla många skolarbeten som ska vara klart på typ tre veckor:/ När jag kom hem hade jag en timme på mig innan det var dags att bege mig till PT-träningen:) Oftast har jag mer tid men det var bara för att jag var tvungen att åka buss idag:P
 
 
 
Jag var också tvungen att cykla till träningen och det tar ju lite längre tid än när man åker bil:P Men jag missbedömde tiden lite, kom ca fem minuter för tidigt och när jag kom dit sa receptionisten till mig att min tränare skulle bli tio minuter sen så då var jag helt plötsligt jättetidig:P Fast han kom inte förrän när jag hade stått på crosstrainern i 25 minuter:P Då slapp jag de "hemska" intervallerna:P Körde massa ben idag och sedan skulle jag cykla hem i motvind och det var typ storm ute idag:/ Tog väldigt längre tid att cykla hem än till gymmet ska jag säga:P Här hemma har jag tittat på Two and a half men och nu är säsong 8 också färdigtittad:) Ska upp tidigt imorn med så jag borde sova nu, dröm sött!

Kommentera här: