dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Slutspurten!

Hejsan!

Nu har jag haft mitt sista lov, det betyder att slutspurten är här:) Tänk att imorn är det bara 70 dagar kvar, helt sjukt vad tiden går fort! I Skolan skulle vi haft mikrobiologi och genetik men läraren var sjuk:) Efteråt hade vi miljöhistoria och då skulle vi jobba med inlämningsuppgift 2 och idag fick vi tillbaka nummer 1 och det gick väldigt bra:) Sedan var det mat och det var hur mycket kö som helst och maten tog slut så vi fick stå och vänta i typ tio minuter bland alla folk:/ Vi fick vår mat i alla fall och äta upp den fort för det var svenska efter:) Då började vi med vårt tal som vi ska ha:) Jag, Maja, Vivian och Monica gick till biblioteket och satte oss för att täppa igen den inställda lektionen:) Vi satt och pratade om allt möjligt, London och 19-årsfesten bland annat:)
 
 
 
Matte var det sist och då började vi med vårt matteprojekt, muntligt:) Frågade läraren hur jag skulle göra på fredag när alla hade prov och då bestämde vi att jag skulle jobba hemma så man kan nästan säga att jag är ledig på fredag:D Sedan direkt till cellolektionen för det var ingen orkester och då fick jag noter på låtarna med Hans Kennemark som fiolerna spelar, alltså melodin:D Här hemma har jag skrivit klart alla blomtexter:D Känns gött att de är färdiga och nu har jag lite historiatexter och sen kan jag äntligen börja med hemsidan:D Är så himla taggad till RUM-festivalen så jag sitter och lyssnar igenom låtarna från lägret som mamma spelade in:P Hej svejs!

Kommentera här: