dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Projektredovisning!

Tjennixen!

Imorse när jag precis skulle kliva ut genom dörren upptäckte jag att jag inte hade något busskort för Vivian lånade det och sen glömde vi båda det igår så jag hade inget imorse och klockan gick så jag hann inte springa så det blev att ringa till mormor som snällt skjutsade in mig till skolan:) Det var projektredovisningsdag idag och jag hade skrivit upp mig på listan:) Är ju inte färdig med hemsidan än men jag berättade om mitt projekt och jag tror det gick bra:) Haft NkB också vi fortsatte gå igenom om evolution:) När jag kom hem spelade jag cello, spelade in på mammas "padda" och det blev bra:D
 
 
 
Sedan cyklade jag i regnet till träningen men det var dubbelt så mycket regn tillbaka hem sen:/ På träningen körde vi på som vanligt, nästan:) När vi körde intervaller så frågade min PT om jag ville anta en utmaning på sista intervallet och jag sa att det kunde jag väl göra och då höjde han leveln två steg uppåt så jag fick kämpa ännu mer på sista och jag klarade det så det var level 13:) Har inte klarat det förut men idag gick det och jag satte 55 sekunder på plankan, bättre än förut:) Här hemma har det inte hänt så mycket, slappat framför TV:n för nu är jag trött så jag borde nog sova istället:) Ha det gött!

Kommentera här: