dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kärleksparet i permobilen!

Hejsan hoppsan!

Regn, regn och regn! I alla fall på förmiddagen:) Skjutsade mamma till hennes jobb imorse så hon slapp gå och sen åkte jag till norra:) På webbdesignen har vi bara slutuppgiften kvar och det är ju såklart att göra en hemsida till:) Jag frågade om jag kunde få göra projektarbetet-hemsidan och webbdesignsuppgiften i samma uppgift så jag slipper göra två stycken samtidigt och det fick jag:D Hann börja lite också, lagt till en slider:) Sedan åkte jag snabbt till skolan och hittade en parkeringsplats nästan precis bredvid dörren:D Vilken tur jag hade:D
 
 
På miljökunskapen skulle vi gå ut och ta vattenprover och min grupp skulle ta det vid Vänern, dock så var lektionen när det spöregnade så det var ju sådär lagom roligt:P Efteråt käkade vi och såklart skulle det ju sluta regna precis då:P Efter maten satt vi i studie och jag pysslade:D Först gjorde jag en fågel och färglade den, den såg ut som en kyckling:P Jenny fick den och sen ville David ha en så jag gjorde en till men den fick andra färger på sig:)
 
 
Började göra en konstig kub också men jag hann inte färdigt idag, får väl ta det nästa vecka:P Mellan allt pyssel gick jag, Jenny och Annie till hemköp och precis innanför dörren fanns ett gammalt par, typ 90-årsålder i en permobil:) Gubben satt i fram och körde och hans hustru satt i en vagn efter och hade en stång att hålla sig i, gulligt och de ropade på oss för att de ville ha havrekakor och de kunde inte gå:) Sen började gubben prata med oss och förklarade sin kärlek till hustrun och massa annat:) Han kommenterade också att en sådan jacka jag hade på mig hade man på 30-talet fast inte likadana fickor och han var så glad att sådana jackor var tillbaka:)
 
 
Detta gjorde dagen för oss alla tror jag:P När klockan blev lagom mycket åkte jag hem och där hemma stod syrran som hade blivit hämtad av mormor och morfar:) Hemma satt jag och pysslade lite till:P Blev bara i vitt papper för det var första gången jag gjorde allt:) När jag loggade in på FB nyss hade de ändrat utseendet så man blir ju helt förvirrad:P Jag anpassar mig nog fort men i början blir det lite förvirring:P Men ha det gött så ses vi!

Kommentera här: