dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ledig på en fredag!

Tjennixen!

Tänk vad gött att vara ledig en fredag medan alla andra i matteklassen har prov:D Gjorde ju provet innan lovet så det känns gött att ha det gjort:) Istället tog jag sovmorgon och kunde käka frukost hur länge jag ville:) Men jag tog faktiskt kvart över ett-bussen till stan ändå för jag behövde verkligen en ny foundation, kunde ju inte direkt gå till skolan på måndag utan, haha:P Jag köpte också två sådana där genomskinliga linnen i rött och blått, blev också ett par tunna strumpbyxor men skulle varit svarta:P Jag fick lite bråttom till bussen så jag råkade ta beigea så när jag kom hem beställde jag ett par svarta istället:) Beställde även två BH:ar, en vanlig och en som man kan ta axelbanden på som jag ska ha på balen:) Det blev även två stycken bandeau-bh:ar, kanske kan vara bra att ha någon gång:)
 
 
När jag kom hem så blev klockan fyra och då satte jag mig med webbdesignen och nu är den klar:D Det är bara att skriva en rapport och sen kan jag lämna in den och denna gången är jag en vecka förtidig:P Nyss så gjorde jag inbjudningskort till min student så mamma bara kan skriva ut det när det passar för jag ville göra mina egna kort:) Imorn är det spårarhajk och det kommer bli roligt, hoppas jag inte kommer få hemlängtan, haha:P Fick en tidig födelsedagspresent förresten och det var en till väska från The North Face, en grön:D Nu har jag två likadana fast i olika storlekar:D Men ha det gött!

Kommentera här: