dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Index.html, kopiera till 19 andra html-dokument, länka överallt mellan sidorna, osv...!

Heeej!

Idag har jag varit jättejättettrött hela dagen, det var bara för att jag hade ont i magen på ett konstig och annorlunda sätt så jag var tvungen att väcka mamma:/ Jag trodde jag skulle spy men det kändes inte som det så jag fattade inget men det slutade med att jag skulle försöka sova igen och det gick bort under natten som tur var:) Slutade med att jag inte sov så jättemycket som behövdes:/ På webbdesignen kämpade jag jättemycket med att hålla ögonen öppna;) Jag höll på med mina panoramabilder till projektarbetets hemsida och jag blev inte klar förrän på eftermiddagen då jag jobbade med den igen:) Efter webbdesignen var det vattenprover som gällde igen och då tog vi min bil denna gången, roadtrip till campingen:P När vi hade ätit var vi många i studie och då satte vi upp vår fina 50-dagarskalender:) Glömde ta kort på den idag men det kommer bild:)
 
 
Efter ett tag strögade jag och Jenny runt lite i stan:P Först åkte vi till affärerna vid Framnäs så jag ställde bilen vid parkeringarna där och efteråt åkte vi och ställde bilen ovanför Åhlenshuset för att gå till hemköp:P Till sist åkte vi till torget för vi skulle kolla en grej på Gina:P Det hade varit smartare, skulle ta kortare tid, miljövänligare att gå till alla ställen men jaja:P Vi satte oss i solen en stund innan vi gick in till studie och när det blev dags för de andra att ha individuella satt jag själv i studie med projektarbetet:) Men då kom Husse så vi tjötade lite om allt möjligt:P Sedan skjutsade jag hem han och Irma till jobbet:) Därefter hämtade jag upp Jenny och Jennifer som skulle med hem till vår lilla ort:P Trevligt med roadtrip:ar:P Här hemma har jag suttit lite med svenskan och sen projektarbetets hemsida och jag har hunnit med mycket nu men det blir många html-dokument så det blir lite rörigt med alla länkar som ska finnas med överallt men det fixar sig:) Nu borde jag sova för mitt ben håller på att somna och jag ska upp hyfsat tidigt, sovmorgon men inte jättelång:) Ha det gött och dröm sött!

Kommentera här: