dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hans Kennemark och musikskolan!

Tjabba tjenna!
 
I söndags ställde vi klockan på halv åtta, tidigt! Vi kom iväg från Stockholm vid nio så vi skulle hinna hem till klockan ett och det gjorde vi:D Vi äta i bilen, donkenmat så jag skulle klara mig i sex timmar:) Vår orkester övade längst, tre timmar både bara med Hans och med de andra orkestrarna:) Kände mig säker på låtarna, alla förutom en där cello hade solo med bara sextondelar och tempot var jättehögt men på konserten satte jag den:D
Innan konserten började hade vi en timmes paus och då fick vi mat, åt fyra mackor, två bananer och två äppelklyftor:P Snacka om hungrig:P
 
 
Konserten skulle vara i två timmar men vi tog bort pausen så den blev bara en och en halvtimme lång men eftersom jag var så trött från i lördags så somnade jag nästan när vi inte spelade utan satt och lyssnade på Hans och hans kompisar:P Det var jättevarmt också så det var inte så lätt att sitta där så länge men det gick:D Det var ett väldigt roligt projekt som musikskolan hittade på för han hade lagom svåra låtar, utmanande men om man övade som vi gjorde så gick det till slut:D Nu ska jag börja öva inför RUM-festivalen så det blir nästa utmaning:D Ha det gött så ses vi!

Kommentera här: