dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första hela dagen som 19-åring!

Hejsan!

Åkte hemifrån vid sju och kom inte tillbaka förrän vid sex på kvällen, lång dag:) Innan jag åkte till skolan skjutsade jag pappa jobbet och i skolan har det först varit att skriva om virus på mikrobiologi och genetiklektionen:) Sedan var det miljöhistoria och då tittade vi på en film och läste två texter:)
 

Efter maten var det svenska och vi håller på med retorik och sedan var det mikrobiologi och genetik igen:) Då skrev vi inte bara om virus, vi skulle göra bakterieodlingar:P Jag och Nisse tog på vår NkB-lärares skrivbord, ovanför Nisses skåp och i papperskorgen:P Till sist var det matte och då höll vi på med vårt matteprojekt:) Efter skolan var det orkester och cellolektion och då övades det bara på Hans Kennemarks låtar:) De börjar bli riktigt roliga, bara 19 dagar kvar tills konserten med Hans:D Här hemma blev jag så himla trött så jag satte mig framför Two and a half men:P Men nu ska jag snart sova så hej svejs!

Kommentera här: