dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Det närmar sig med stormsteg!

Gokvällen!

På förmiddagen idag åkte jag och mamma upp till kullen för att ta kort en sista gång, idag blev det bilder till vårbilden som ska vara till mitt projektarbete:) Riktigt varmt ute var det:) När vi kom hem käkade vi lunch och sen satte jag igång med mitt tal i svenskan:) Det ska vara ett informellt tal och jag ska prata om studieteknik:) Blev klar idag och jag har skrivit drygt 1000 ord och talet ska vara på 5-6 minuter, får göra en testläsning och se om jag behöver ta bort eller lägga till något men jag har en vecka på mig så det ska nog bli bra:)
 
 
 
Har inte gjort så mycket mer faktiskt, chillat lite och sen åkte syrran hem idag igen:) Nu är det bara 34 skoldagar kvar och snart står jag där i min vita klänning med mössan på, vad jag kommer sakna min klass säger jag bara! Vi ses imorn:)

Kommentera här: