dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

19 April 2013!

Tjennixen!

Fredag vecka 16 och tänk vad tiden rinner iväg:) Började dagen med att inte gå upp tidigt för att om det regnade skulle jag skjutsa mamma till hennes jobb men eftersom jag inte hörde något regn så sov jag lite till:) När jag väl går upp och käkar frukost säger syrran att jag ska skjutsa henne om en kvart och att mamma hade sagt det men icke! Jag hinner äta upp. sminka mig och göra i ordning håret men inte byta om så jag fick skjutsa syrran i pyjamas:P Tur att jag hann hem och byta om innan jag var tvungen att åka till skolan:)
 
 
 
Efter att vi käkat lunch i skolan ringde syrran och ville att jag skulle köpa stora A2-papper till henne så det gjorde jag och när jag ändå var ute på vift blev det schampo och body scrub till mig:) Här hemma har jag grejat lite med projektarbetet och sen bara chillat, tittat på några avsnitt av The Big Bang Theory:) Man är så otroligt stressad med skolan och läxor just nu så man måste ju chilla lite och varva ned så det har jag gjort:) Tänkte lägga mig hyfsat tidigt för att vara fredag också:P Sov så gott:)

Kommentera här: