dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tisdagen den 25 september 2012!

Hejsan!

Började tio i tolv så jag kunde sova ut ordentligt idag:) På svenskan fortsatte vi med det vi började med igår om smielys:) Efter maten hade vi fysik och det är bara att räkna på fast man inte fattar något:) Sen skyndar man sig som vanligt till matten och räknar lite där också, fattar inget där heller så det var en roligt eftermiddag;)
 

Direkt efter skolan åkte jag till orkestern och var med halva tiden:) Bara massa små människor och låtarna är inte direkt svåra så jag sätter dem direkt:) Alla små bara stirrade på mig och undrade vem jag var och att jag är så mycket äldre än dem:P Sen spelade vi trio igen för det blir inget på torsdag:) Vilken lång och rörig dag det blev men här hemma har jag tittat lite på Gilmore girls och nu har jag bara en skiva kvar av säsong tre:P Ha det gött!

Kommentera här: