dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Förföljd!

Hejhej!

Ibland är det faktiskt jobbigt att gå upp tidigt men när man väl var uppe så var det inte lika jobbigt:P Åkte bil idag och kom lagom i tid och jag blev färdig med min första hemsida i webbdesign:D Nu ska vi ha en inlämning tills nästa vecka och vi får lektionstid på oss men jag behöver nog mer:P Sen blev jag förföljd på parkeringen:P Jag tyckte att det var någon som gick bakom men vågade inte titta bakåt men tänk vilken tur att det bara var Nisse som skrämde livet ur mig:P Han åkte med mig från Norra till skolan och vi hittade en bra parkering nära skolan:) Han skrämde verkligen livet ur mig men tur att det var han än någon främling:P
 

Sen hade vi typ ingen miljökunskap och då kunde vi äta i lugn och ro och sen hade vi kemilabb:) Jag och Nicke var ett bra team igen och idag skulle vi se om lösningar var sura, neutrala eller basiska:) Efteråt gick jag, Jenny, Maja och Emma på stan innan de hade lektion:) Jag hade redan slutat men jag orkade inte åka hem då men sen när man kom tillbaka till skolan och den andra halvan av klassen hade haft labb så åkte jag och Nisse hem:)
 
 
Hemma en timme ungefär och sedan åkte jag till cellolektionen och vi spelade ur en av mina Disneyböcker:D Det blev Colors of the wind och Cruella de vil:) Nästa vecka hoppas jag på kvartettspel:) Efter att hämtat pappa på hans jobb har jag chillat, haft lite ont i huvudet och har suttit med en inlämning i naturkunskap B om celler, jag har om sinnescellen i örat:) Imorn är det friluftsdag och jag ska tydligen gå en mil så vi får väl se hur ont i fötterna jag kommer ha imorn, ha det gött!

Kommentera här: